Search found 738 matches

Search found 738 matches Page 1 of 30

by Fiba Optix
Sun Jun 04, 2006 11:26 am
Forum: Off Topic
Topic: One does not.
Replies: 61
Views: 1672

some people like to take the piss....

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 12:14 pm
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

You really have had a big swig of fuckwit juice this past week havent you? No, I tend to stick to filtered water these days. Moral ethics? What the fuck are you talking about dickhead? Seriously, if you cant find how utterly ridiculously looking the thing I am taking the piss out of is, then you mu...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 11:34 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

Im taking the piss out of something which I find hilarious, which has been freely posted on these forums. All other bullshit aside, thats what I am doing. Fair enough. Don't let me stop you from showing your true colours. You are taking, and bringing to a public forum, details of an event which hap...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 11:29 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

You really should read your own posts Jesse, sometimes you DO post some stuff that everyone should take on board. All I have to say, if you do decide to turn your back on truth, and im talking truth not just "oh this is my truth, that is your truth" bullshit that seems to be prevelant here - good lu...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 11:26 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

Felicious wrote :
Yes...this is how most people would stop personal bullshit....


Well I fight fire with TNT.

It seems to do a good job most of the time. Unless of course when we are dealing with a particularly rancid form of stupid. Then we bring out the tactical nuclear weapons :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 11:23 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

Hopefully those people will learn to stop doing it in the future hey :roll:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 11:08 am
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

Reality check buddy. Theres a difference between taking the piss out of an avatar, and bringing personal shit to the forum. At the end of the day, its your motives that are being called into question. Thats just a pissweak way to simply say you have nothing. Which you don't. No its not. Anyone with...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 1:27 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

OK...so a little birdy has filled me in on who this may be and if they are correct, I strongly suggest you of all people should say nothing on the subject! I agree. In this instance, I didn't start the personal bullshit, only put a stop to it. And I'm sure the pics aren't HALF as funny as the comme...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 1:23 am
Forum: Off Topic
Topic: question for SJ about self defense
Replies: 65
Views: 1317

Felicious wrote :

*Your brain is small
*Your brain doesn't fit much
*You don't know a lot



I'm going to market a new kind of drink. Its going to be great, I'm going to call it Absolut LOL.

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 1:20 am
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

I wasnt aware that the person wasnt here to defend themselves. Anyway, im taking the piss out of a silly looking avatar. You are dredging up things from years ago, that are personal, private, and quite frankly, untrue. And certainly dont belong on this board. But you've got nothing, so out of despe...

by Fiba Optix
Tue Sep 13, 2005 1:05 am
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

I think we both know who I am referring to :wink:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Mon Sep 12, 2005 4:09 pm
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

98% of all diets fail. They fail because they are diets, and almost always involve some sort of calorie deprivation. There are at least 33 fad diets selling right this moment, and dieting is a $50 billion dollar a year business. ItÂ’s business where 2 out of every 100 people succeed. Those are crap...

by Fiba Optix
Mon Sep 12, 2005 4:06 pm
Forum: Current World Topics
Topic: Action, Monday afternoon, re: deportation of activist
Replies: 19
Views: 608

karra wrote :
yeah so sitting there posting on a forum aint gunna change shit
so we need to take to the streets and give the voice to the ppl


i think its great and i wish i could make it.


And standing on a street corner protesting is going to change the world right :?: :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Mon Sep 12, 2005 3:54 pm
Forum: Current World Topics
Topic: Action, Monday afternoon, re: deportation of activist
Replies: 19
Views: 608

karra wrote :
also i dont see how you lose half a day pay, it starts at 5pm


Well unlike you suckers who have to be up at sparrows fart, my work day begins at Midday.

:lol: :lol: :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Mon Sep 12, 2005 3:47 pm
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

Wow, not only are you not getting a root, but the bald one is getting you to do her dirty work for her now? All I have to say is. http://www.australiens.net/forum/images/avatars/102146662542ce89789eef2.jpg OBEY! Actually neither. However, when you make fun of someone who isn't even here to defend t...

by Fiba Optix
Sun Sep 11, 2005 11:05 pm
Forum: Current World Topics
Topic: Action, Monday afternoon, re: deportation of activist
Replies: 19
Views: 608

Whoa whoa whoa. Lets take things one step at a time big fella Just who is this "US Activist" that is a "national security threat" I am quite aware that our civil liberties are being eroded, thats your fault for voting liberal. Sacrificing half a days salary is not going to change the way our governm...

by Fiba Optix
Sun Sep 11, 2005 10:59 pm
Forum: Off Topic
Topic: Bullshit-O-meter
Replies: 88
Views: 2076

Katsushiro wrote :

Much better than my ugly spiritual fish face, although that was funny at the time.


Not as funny as the pics I saw of you when you used to cyber Felicious's favourite Australien.

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Sun Sep 11, 2005 10:47 pm
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

Thats not a tummy, its a separate living organism.

I know, I saw the pictures from when he cybered your "best friend"

:lol: :lol: :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Sun Sep 11, 2005 3:52 pm
Forum: Off Topic
Topic: A couple of quns about exercise and flab loss.
Replies: 57
Views: 1215

I would suggest swimming 2-3 days per week & jogging twice a week. Swimming is the best low-impact exercise as it uses every muscle in your body. Jogging will also help strengthen your legs for your trekking holiday. Walking is next to useless as your heart rate barely gets to the point where yo...

by Fiba Optix
Sat Sep 10, 2005 11:32 am
Forum: Off Topic
Topic: damage and consequences
Replies: 24
Views: 505

erowid is your friend Rob.

Cheers
Fiba
by Fiba Optix
Sat Sep 10, 2005 12:59 am
Forum: DJ's & Artists
Topic: DJ WANKFEST 2
Replies: 23
Views: 1778

ctrlshift wrote :

haha, you crazy bastard


Its like a 50 car pile up :shock:

So much carnage, but you just can't look away :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Sat Sep 10, 2005 12:56 am
Forum: Off Topic
Topic: question for SJ about self defense
Replies: 65
Views: 1317

fractalicious wrote :
maybe i should just stay back and watch for a bit? will I need protective clothing?


Yes. Infact I train in full length scuba diving gear with snorkel & mask :shock:

It can get pretty stinky with all that crap flying around :oops:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Sat Sep 10, 2005 12:33 am
Forum: Off Topic
Topic: question for SJ about self defense
Replies: 65
Views: 1317

fractalicious wrote :
ohhh
i wanna learn hoo-flung-dung, but dont you have to start as a toddler?


Well it helps, but its not mandatory.

If fact you'll find several students who are well versed in the art logging on right here :lol:

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Fri Sep 09, 2005 11:35 pm
Forum: Off Topic
Topic: Hurricane humour
Replies: 7
Views: 293

I had a feeling that you'd come up with the goods Bouncybill :D

Cheers
Fiba

by Fiba Optix
Fri Sep 09, 2005 11:31 pm
Forum: Off Topic
Topic: question for SJ about self defense
Replies: 65
Views: 1317

I have a black belt in the ancient japanese martial art of origami :oops:

The creativity involved in turning people into paper cranes is amazing :shock:

If you haven't already gathered, I also hold a black belt (Second Dan) in the other ancient Japanese Martial Art of Hoo-Flung-Dung :lol:

Cheers
Fiba
Search found 738 matches Page 1 of 30